Patiëntportaal Mijn UMC Utrecht
Patiëntportaal Mijn UMC Utrecht
In Mijn UMC Utrecht kunt u onder andere afspraken bekijken, het medicijnoverzicht inzien en uitslagen doornemen. Om als ouder(s) of voogd/curator in te kunnen loggen op Mijn UMC Utrecht van uw kind, hebt u eerst een machtiging nodig.
Wilt u een afspraak maken, wijzigen of annuleren? Dit kunt u niet doen in uw portaal.
Bel ons via ons algemene nummer: 088 75 55 555.
U kunt ook direct bellen met uw polikliniek. De telefoonnummers vindt u hier:
Poliklinieken Wilhelmina Kinderziekenhuis
Behandelverslagen tijdelijk niet beschikbaar
Uw behandelverslagen
U kunt voorlopig alleen een samenvatting van uw behandelverslagen van voor 1 maart inzien (voorheen consultverslag). Dit is een tijdelijke situatie die naar verwachting tot eind april, half mei duurt. Daarna zijn alle consultverslagen weer helemaal te bekijken.
Goed om te weten is dat uw behandelverslagen absoluut niet verdwijnen. Ze zijn alleen door de overgang naar het nieuwe elektronisch patiëntendossier tijdelijk niet zichtbaar voor u als patiënt, maar WEL voor zorgverleners.
Ga voor meer informatie over het nieuwe portaal naar de veelgestelde vragen.
Inloggen uitklapper, klik om te openen
Log in op Mijn UMC Utrecht met behulp van uw DigiD-gegevens of gebruik de DigiD app.
Log in op Mijn UMC Utrecht met behulp van het verwijsnummer (ZD-nummer) van de (huis)arts.
Wilt u als ouder inloggen? uitklapper, klik om te openen
Dan moet u eerst gemachtigd zijn. Daarvoor vult u op deze pagina een machtigingsformulier in. U logt vervolgens met uw eigen DigiD met sms-functie of via de DigiD-app in.
Hulp nodig? uitklapper, klik om te openen
Hebt u vragen of hulp nodig met Mijn UMC Utrecht?